Re: Grafika do 300zł / Radeon?? GeForce?? [AGP]

Autor: Botanix <botanix_at_master.pl>
Data: Fri 13 Jul 2007 - 11:54:10 MET DST

Użytkownik "Michal Bien" <mbien@uw.edu.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:Xns996C7449A529Cmbien@127.0.0.1...

> [...]
> To nie sa zle karty, ale juz odrobine stare technologicznie (mniejszy
> problem) oraz bardzo pradozerne (znacznie wiekszy). W obecnych
> konfiguracjach karta graficzna to zdecydowanie najbardziej grzejacy sie
> i trudny do schlodzenia element. Z podobnego powodu nie polecam GF7800.
> Chyba najrozsadniejszym wyborem cena/mozliwosci na AGP bedzie GF7600GS
> z potencjalem OC ale nie na DDR2 tylko koniecznie na GDDR3, np: taki:
> http://www.allegro.pl/item215057760_nowy_palit_gf7600gs_256mb_ddr3_wysylka_prio_5zl.html
>
> Mam analogiczna wersje na PCI-E i bez problemu chodzi na 550 rdzen,

Wszystko ładnie i pięknie ale wytłumacz mi a zapewne nie tylko mi jak
wycisnąłeś na "analogicznej" wersji czyli również z pamięciami 2ns ( jak w
podanej przez Ciebie aukcji ) całe 1800MHz. Przecież to nie jest możliwe, na
2ns jak uzyskasz 1200 to będzie fajnie :).A co do rdzenia to można śmiało
600-625MHz.

Oczywiscie lepsza bylaby GF7900GS np taka:
> http://www.allegro.pl/item212820420_galaxy_7900gs_256mb_550_1400_agp_7900_gs_1_4ns_.html
> ale to juz znacznie przekracza zalozony pulap ceny. Kart z serii GF8600 na
> AGP jeszcze w handlu nie widzialem.

Moim zdaniem lepsza byłaby
http://www.allegro.pl/item213505407_gecube_x1950pro_256mb_256bit_x1950_pro_agp_box_.html.

Ta też całkiem niezła
http://www.allegro.pl/item215569483_agp_his_radeon_x1650xt_256mb_ddr3_ice_q_24_potoki.html
szybsza od 7600GT ale również przekracza pułap cenowy.

Tutaj fajna cena jak za 7600GS
http://www.allegro.pl/item212483029_bezglosny_gigabyte_gf_7600_gs_256mb_agp_gry.html
albo ta na 2 letniej gwarancji
http://www.allegro.pl/item214857071_msi_7600gs_256_ddr2_agp_gwara_bcm_.html.