Re: Wycena laptopa Acer Aspire 5003WLMi.

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 23:51:32 MET DST

Skylla pisze:
> Więc uważasz, że kazdy acer trafia do serwisu i to po kilka razy, a
> firma nadal istnieje?

Cztery z którymi osobiście miałem styczność tak. I to nie raz.
Podobnie sprzęt wielu znajomych, którzy początkowo też byli zadowoleni
bo to "tanie i dobre".

> Nawet tutaj były opinie uzytkowników zadowolonych z tych notebooków.

Nie zauważyłem, widać zginęły w gąszczu narzekań (słusznych) na sprzęt
tego producenta, przynajmniej ten trafiający na nasz rynek.

> Pewnie ileś % sie psuje, może nawet większy procent niż innych, ale nie
> popadajmy w paranoję...

Ano większy, bardzo zauważalnie większy. Kupno laptopa to dla wielu
poważny wydatek, nie warto oszczędzać kilka procent wartości a później
użerać się z serwisami i pod koniec okresu gwarancji szukać szybko
chętnego na kupno.

> Nie mam i nie miałem acera.

Żałuj, niezapomniane przeżycia ;-)

Ani ja ani żaden z bardzo wielu użytkowników potwierdzających taką
opinię nie mam interesu w pisaniu negatywnych słów o tym producencie.
Gdyby był w porządku to ba, nawet bym z przyjemnością polecał bo po to
tutaj jesteśmy żeby sobie pomagać. Niemniej jednak doświadczenie
pokazało, że sprzęt ten jest naprawdę niegodzien uwagi i to przekazuje
osobie, która stoi przed ofertą zakupu. Na co się zdecyduje - to już
wybór Ibaneza.

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: