Skylla pisze:
> Więc uważasz, że kazdy acer trafia do serwisu i to po kilka razy, a
> firma nadal istnieje?
Cztery z którymi osobiście miałem styczność tak. I to nie raz.
Podobnie sprzęt wielu znajomych, którzy początkowo też byli zadowoleni
bo to "tanie i dobre".
> Nawet tutaj były opinie uzytkowników zadowolonych z tych notebooków.
Nie zauważyłem, widać zginęły w gąszczu narzekań (słusznych) na sprzęt
tego producenta, przynajmniej ten trafiający na nasz rynek.
> Pewnie ileś % sie psuje, może nawet większy procent niż innych, ale nie
> popadajmy w paranoję...
Ano większy, bardzo zauważalnie większy. Kupno laptopa to dla wielu
poważny wydatek, nie warto oszczędzać kilka procent wartości a później
użerać się z serwisami i pod koniec okresu gwarancji szukać szybko
chętnego na kupno.
> Nie mam i nie miałem acera.
Żałuj, niezapomniane przeżycia ;-)
Ani ja ani żaden z bardzo wielu użytkowników potwierdzających taką
opinię nie mam interesu w pisaniu negatywnych słów o tym producencie.
Gdyby był w porządku to ba, nawet bym z przyjemnością polecał bo po to
tutaj jesteśmy żeby sobie pomagać. Niemniej jednak doświadczenie
pokazało, że sprzęt ten jest naprawdę niegodzien uwagi i to przekazuje
osobie, która stoi przed ofertą zakupu. Na co się zdecyduje - to już
wybór Ibaneza.
-- _PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl "Ludzie dzielą się na 10 kategorie: tych, którzy znają system dwójkowy i tych, którzy go nie znają."Received on Fri Jul 6 23:55:24 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sat 07 Jul 2007 - 00:51:05 MET DST