Re: Wycena laptopa Acer Aspire 5003WLMi.

Autor: BAREK <barek_at_plusnet.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 09:05:28 MET DST

PSYLO....
O jakich Acerach jest mowa? Każdy producent ma tańsze i droższe
modele/serie.
Jestem użytkownikiem Acera-ponad 2 lata- nie z promocji w supermarketach
a takiego, który kosztował ponad 6k PLN, i tak będąc tańszym od
analogicznego IBM o jakieś 2,5k, owszem jest słabiej wykonany od serii T
IBM ale jest tańszy posiadając nawet ciut większe możliwości.
Równocześnie miałem do czynienia z tanimi HP czy F-S, które były po
prostu tandetne, a równocześnie sam kupuje czasem po leasingowe 3-4
letnie małe laptopy F-S, bo są według mnie i tak lepsze od tanich nowych
modeli.

--
Bartek czyli Alien
barek ( a ) plusnet kropka pl