Re: Ocena zestawu

Autor: Roman \ <seek80_at_NOSPAM.o2.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 23:59:46 MET DST

user pisze:

> Popieram. Nie warto wybiegac przed szereg.
> Poczekaj az dx10 na dobre zadomowi sie w grach i "sprzecie"
> zeby wykorzystac max jego walory. Na najblizszych kilkanascie m-cy
> wystarczy ci dx9c.
Tak. Dokładnie taki mam plan. Nie bardzo wierzę w możliwość przyjemnego
grania na 8600'kach w gry na dx10.
Chodziło mi tylko o jakieś komentarze tyczące się Gothic'a 3 i gf 7900gs
vs x1950pro. Czy ktoś już grał na podobnym sprzęcie w tą grę? Chciałbym
wiedzieć czego się spodziewać. Czy którejkolwiek z tych kart pozwoli
cieszyć się pełnymi detalami przez większość rozgrywki, czy na obydwu
będę miał średnio ~20fps?
Radeon kusi mnie jedynie lepszą wydajnością w Gothic'u. Jeśli jednak
wydajność ta jest niewystarczająca do płynnej gry z pełnymi/wysokimi
detalami - to wolałbym wziąźć Geforce'a, a z Gothic'iem poczekać do
następnej wymiany karty graficznej.

--
Pozdrawiam
Roman "Seek" Sęk