Re: Kontroler PCI

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 23:49:35 MET DST

"Karol" napisał:

> Mam żółty pytajnik w innych urzadzeniach przy:
> Kontroler PCI Simple Communications

Modem? W dzisiejszych czasach? Ponoć to przeżytek, podobnie jak grzebana już
na tej grupie wielokrotnie stacja dyskietek.

> Lokalizacja: Gniazdo PCI 3 (Magistrala PCI 2, urządzenie 4, funkcja 0)

A nie możesz sprawdzić organoleptycznie, co tkwi w tym gnieździe? Jeśli nie
chcesz (lenistwo) lub nie możesz (plomba) tego pomacać, to możesz sprawdzić
odpowiednim programem. Nazwy nie podam, bo nie wiem jaki masz system
operacyjny. Hint: Czomolungma.

JoteR