Re: problem z lcdkiem

Autor: iker <iker_at_interia.eu>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 19:52:48 MET DST

> Nie, to na pewno nie jest normalne. Użyłeś opcji auto-adjust, czy coś w
> tym stylu (jest albo w menu monitora, albo wręcz na przycisku z przodu)?
> Swoją drogą kupno monitora LCD jedynie ze złączem analogowym uważam za
> niedorzeczne.

auto-adjust pomoglo. dzieki i sorry ze od razu nie zauwazylem i zawracam
glowe ;) a napiszcie jak jest z przejsciem z crt na lcd tzn chodzi mi o
oczy, bo dzis juz troche siedzie i cos mnie bola oczy a na crt tak nie
mialem. czy potrzeba czasu zeby przywyknac? wiem ze napewno trzeba obnizyc
jasnosc i kontrast bo jest za orginalnie jest za duza. Czy ogolnie powinno
mi sie lepiej pracowac na tym niz na starym (philips 105mb 15') bo domyslam
sie ze za to cene nie jest to rewelacja