Re: problem z lcdkiem

Autor: \(_Sajgon_\) <LOGIN_at_SERWER.com>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 19:42:44 MET DST

> Kupilem dzis lcdka lg l1919s, i mam nastepujacy problem: przy najwyzszej
> rozdzielczosci 1280x1024, z lewej strony tekst jest ostrzejszy a blizej
> srodka zaczyna sie lekko rozmazywac i troche cos miga. Czy to ogolna wada
> wszystkich monitorow czy cos z moim jest nie tak i trzeba go oddac?

- dlaczego od razu zakładasz że to wina lcd'ka ?
- jaki sprzęt posiadasz w komputerze ?
- jaka karta graficzna (model) ?
- jakie sterowniki do karty graficznej ?
- jaki system operacyjny ?
- jakie odświeżanie ekranu masz ustawione ?

itd., itp. ........

Reasumując - ja swoją szklaną kulę wysłałem na wakacje ... może ktoś z
grupowiczów tego nie zrobił i będzie ci w stanie pomóc opierając się na
szczątkowych informacjach jakie podałeś ;-)

--
 Pozdrawiam
Tomasz Wnukowski