Re: problem z lcdkiem

Autor: Bylski <bylski_at_nospam.buziaczek.pl>
Data: Sat 07 Jul 2007 - 17:01:48 MET DST

Użytkownik "iker" <iker@interia.eu> napisał w wiadomości
news:f6lvqc$4ba$1@nemesis.news.tpi.pl...

> auto-adjust pomoglo. dzieki i sorry ze od razu nie zauwazylem i zawracam
> glowe ;) a napiszcie jak jest z przejsciem z crt na lcd tzn chodzi mi o
> oczy, bo dzis juz troche siedzie i cos mnie bola oczy a na crt tak nie
> mialem. czy potrzeba czasu zeby przywyknac? wiem ze napewno trzeba obnizyc
> jasnosc i kontrast bo jest za orginalnie jest za duza. Czy ogolnie powinno
> mi sie lepiej pracowac na tym niz na starym (philips 105mb 15') bo
> domyslam
> sie ze za to cene nie jest to rewelacja

Ja ostatnio przesiadłem się an LCD...
Przede wszystkim LCD są DUŻO jaśniejsze, wiec trzeba to ściemnić koniecznie.
Kontrast też jest wyższy, więc zmniejszenie tego parametru pomaga.
Ja obecnie pracuję z parametrami ustalonymi na ok 50% (monitor LG L1730P), a
i tak obraz jest lepszej jakości niż bańka LG 775FT.

Pozdr

Bylski