Re: Jaki procek do X1950PRO

Autor: Heraklit <wet_12_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 10:58:16 MET DST

Był 5 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 7:51 *art* w pocie czoła
naskrobał(a):

> Mam co prawda bartona 2500@3200 i GF6800GT@ultra i widze
> ze w nowszych produkcjach (TDU, Stalker) przy ustawieniach grafiki na
> max to karta mi sie konczy a nie procek.
a może nie karta i procek (choć to pewnie też), ale jeszcze mało
pamięci?

> Mysle ze na dzis w wiekszosci
> przypadkow lepiej byloby miec tego sempa+X1950p niz c2d+7600GS.
wydaje się, że efekt końcowy byłby ten sam.

> Krotko mowiac, jesli kolega pisze ze juz ma tego sempa i chcialby
> malym kosztem podniesc wydajnosc to lepiej dokupic radka za za ~600PLN
> niz sie szarpac na c2d wziac jescze do tego slabsza grafe.
tylko, jeżeli ma semprona to pewnie jeszcze interfejs agp. Opcja wymiany
płyty i procesora jest bardziej sensowna niż tylko karty.

--
Pozdrawiam,
Post stworzono 2007-07-05 10:54:20