Re: Jaki procek do X1950PRO

Autor: art <xart_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 06 Jul 2007 - 14:42:09 MET DST

Heraklit pisze:
> Był 5 lipiec (czwartek), gdy o godzinie 7:51 *art* w pocie czoła
> naskrobał(a):

> a może nie karta i procek (choć to pewnie też), ale jeszcze mało
> pamięci?
Jesli przy AAx8s jest przycinka a przy AAx4 da sie grac to nie jest to
kwestia ramu ani procka.
IMO zakladajac wysokie ustawienia antyaliasingu w rozdzialce >=1028x764
roznica wydajnosci kart jest bardzo widoczna i o ile tylko CPU jako-tako
wyrabia (a ten semp po ma szanse) to upieram sie ze np w TDU lepiej
sprawdzi semp+X1950p niz C2D+7600GS.

> tylko, jeżeli ma semprona to pewnie jeszcze interfejs agp. Opcja wymiany
> płyty i procesora jest bardziej sensowna niż tylko karty.
Wszystko zalezy ile kasy jest na inwestycje.
Poza tym moze miec sempa na s754 lub s939 a tam bylo juz PCI-E

Ja ze swojego konfiga nie zamierzam sie przesiadac na nic ponizej
E4300@3GHz + GF8800GTS3200 + 2GB - to wedlug mnie na dzis rozsadne
minimum z przyszloscia. imo dzis X1950p na agp za ~550PLN jest swietna
alternatywa dla posiadaczy starych 8-mio potkowcow (lub gorszych) i
w miare dobrych prockow (naprawde nie mam podstaw do narzekan na mojego
bartka, ktorego katuje juz od ponad 4 lat).

pzdr
art