Re: Jaki procek do X1950PRO

Autor: art <xart_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 07:51:04 MET DST

Tomasz Maciąg pisze:

> Będzie spowalniał, i to całkiem mocno. Dla takiej karty najlepszy byłby
> najtańszy A64/najtańszy core2, najlepiej podkręcony.
Jakby podkrecic tego sempa to IMO tez nie byloby zle...
Mam co prawda bartona 2500@3200 i GF6800GT@ultra i widze
ze w nowszych produkcjach (TDU, Stalker) przy ustawieniach grafiki na
max to karta mi sie konczy a nie procek. Mysle ze na dzis w wiekszosci
przypadkow lepiej byloby miec tego sempa+X1950p niz c2d+7600GS.
Krotko mowiac, jesli kolega pisze ze juz ma tego sempa i chcialby
malym kosztem podniesc wydajnosc to lepiej dokupic radka za za ~600PLN
niz sie szarpac na c2d wziac jescze do tego slabsza grafe.
Inna sprawa, ze przy obecnym rozwoju "fizyki otoczenia" w grach, slabe
procki nie maja chyba przed soba dlugiego zycia (choc dla mnie jeszcze
za wczesnie na kompletny upgrade).

pzdr
art