Re: zasilacz bez wentylatora

Autor: John Smith <John.Smith_at_js.org>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 10:40:02 MET DST

Jaki masz procesor i kuler do niego? U mnie dysk twardy dochodzi do 53
stopni. Według opisu producenta może mieć do 55 stopni. Mam go włożonego
do scythe quiet drive ale przyznam, że to obniża hałas na oko jedynie o
3 decybele. Dysk jest dosyć cichy bo to stary model 40GB. Duży dysk mam
podłączony jako zewnętrzny w obudowie USB i ten chodzi głośno ale mogę
go dać do szafki dla wyciszenia. Pozostałe temperatury mam te same i nie
wiem czy nie za wysokie dla płyty głównej, szceg. jeśli chodzi o
trwałość kondensatorów elektrolitycznych. Zasilacz mam YESICO 350W bez
tej regulacji dodatkowej, bo to jest wcześniejszy model, i wentylator
noctua 8cm wyciągający powietrze z obudowy nastawiony na stałe na 1100
obr/min. Na procesorze P4 2,8 GHz jeden z największych dostępnych
radiatorów i wentylator 12 cm noctua nastawiony na stałe na 850 obr/min.