Re: Zestaw na Quad Core

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 23:10:00 MET DST

On 4 Lip, 22:24, Wojtek Malina <wojtek_mal...@gazeta.pl> wrote:

> Jakis benczmark/porównanie podasz?
>
> Czy tak po prostu z sufitu sa te AMD szybsze? :)

Jesli mi zaprzeczasz to Ty powinieneś to czymś poprzec. Malo jest
takich testow, bo prawie nikogo nie obchodzi jak szybko jego procesor
obliczy pi. Od poczatków K7 AMDki to szybsze kalkulatory niz Intele,
ale niektorym trudno sobie wyobrazic, ze jak pentium moze najszybciej
odtwarzac muzyke lub pokazac 112 obrazkow na sekunde to nie jest
najlepszy we wszystkim.
Uważasz, ze intel jest najlepszy we wszystkim, prawda? Nie wydaje Ci
sie to podejrzane?