Re: Zestaw na Quad Core

Autor: yorgus <yorgus_at_terramail.pl>
Data: Thu 05 Jul 2007 - 13:24:31 MET DST

Dnia Wed, 04 Jul 2007 14:10:00 -0700, Raack <raack@o2.pl> napisał:

> Jesli mi zaprzeczasz to Ty powinieneś to czymś poprzec. Malo jest
> takich testow, bo prawie nikogo nie obchodzi jak szybko jego procesor
> obliczy pi. Od poczatków K7 AMDki to szybsze kalkulatory niz Intele,
> ale niektorym trudno sobie wyobrazic, ze jak pentium moze najszybciej
> odtwarzac muzyke lub pokazac 112 obrazkow na sekunde to nie jest
> najlepszy we wszystkim.
> Uważasz, ze intel jest najlepszy we wszystkim, prawda? Nie wydaje Ci
> sie to podejrzane?

intel udostepnia swoje kompilatory c i fortrana oraz zoptymalizowane biblioteki
dla celow niekomercyjnych pod linuxa, amd nie (poza acml).
Kompilator intela co oczywiste nie do konca wykorzystuje mozliwosci amd.
Oczywiscie jezeli mowisz o obliczaniu pi czy innych bzdurach to nie
ma znaczenia, ale przy powaznych obliczeniach intel jest lepszy.
Mowie to z wlasnego doswiadczenia a zajmuje sie obliczeniami w fizyce
ciala stalego.

--
pozdrawia
	yorgus