Re: Gwarancja

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 11:36:56 MET DST
Message-ID: <f6fq0m$5h9$1@nemesis.news.tpi.pl>

"Romek" <rkrainski@fnet.pl> wrote in message
news:4tao6o0lj89e$.8aovu7ktm2zv.dlg@40tude.net...
> Dnia Wed, 4 Jul 2007 10:43:42 +0200, Janusz Morkowski napisał(a):
>
>> To zalezy od tego czy Romek kupuje na firme czy jako osoba prywatna.
>
> jako osoba prywatna w sklepie internetowym zdecydowanie poza miejscem
> zamieszkania.
> Mnie chodzi o to czy ewentualne wysłanie sprzętu do naprawy w ramach
> gwarancji z kośćmi nie fabrycznymi nie spowoduje kłopotów.
>
JEzeli kupujesz jako osoba prywatna to nie wysylaj na gwarancji tylko w
ramach odpowiedzialnosci sprzedawcy z tytulu niezgodnosci z umowa. Wtedy
odsylasz do sprzedawcy (a nie szukasz przedstawicieli producenta), i maja
ustawowy termin 14 dni kalendarzowych na naprawe/wymiane, jesli nie dadza
rady to musza oddac pieniadze. W przypadku gwarancji kazda firma ma
adnotacje, ze "w razie niekorzystnego ukladu planet lub wysokiego natezenia
plam na sloncu" termin naprawy moze ulec przedluzeniu do 30 dni (a co
bezczelniejsi pisza o "30 dniach roboczych" = 1,5 miesiaca). Tak wiec jesli
to sklep Tobie od razu wmontuje kosci, to po prostu masz fakture, tam jest
napisane co kupiles i odsylasz im calosc i o nic sie nie martwisz. Czekasz
az otrzymasz dzialajaca calosc.
W przypadku kontaktu z punktami gwarancyjnymi za granica tak jak pisalem -
zadbaj, zeby na potwierdzeniu oddania do serwisu byla informacja o wymianie
kosci i nr Twoich kosci.

J.
Received on Wed Jul 4 11:40:05 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 04 Jul 2007 - 11:51:02 MET DST