Re: Jaka karta diagnostyczna POST ? (czy sa na USB ?)

Autor: Karol <nomail_at_nospam.com>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 13:25:34 MET DST

> To jest karta diagnostyczna, czyli sluzy do diagnozowania roznych
> rozwiazan, i starych i nowych. PCI jest najbardziej uniwersalne.

Ale za niedługo pewnie pojawia sie plyt bez PCI, tylko z PCI-E
(o ile juz takich nie ma)

> ISA warto miec.

1) W jakim celu ?
2) Jeżeli karta pochodzi z czasów, gdy używano płyt z ISA
to znaczy, że może nie obsługiwać nowych płyt.
Proszę mnie wyprostować jeśl źle myślę.

> USB czasami moze zawodzic - przy diagnostyce :)

Tego się obawiam.

> Moze najpierw odpowiedz sobie na pytanie: po co mi karta diagnostyczna?

Aby skrócić czas "naprawy komputera" (u koleżanki, kolegi, siostry, brata
itd.)

M.