Re: Gwarancja

Autor: Janusz Morkowski <antyspam_at_anty.spam>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 10:43:42 MET DST

"mlodszy2" <mlodszy2@mlodszy2.pl> wrote in message
news:f6fmcm$nsn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Romek" <rkrainski@fnet.pl> napisał w wiadomości

> Jeżeli zamianę pamięci zrobi ci sprzedawca a później coś się będzie działo
> ze sprzętem to idziesz z reklamacja do sprzedawcy i to jego obowiązkiem
> jest przyjąć sprzęt i wysłać go do serwisu nawet jeżeli oni mówią inaczej
> a napewno mówią bo wysyłka sprzętu do serwisu kosztuje a oni zawsze chcą
> uniknąć kosztów ale jest to ich obowiązek
To zalezy od tego czy Romek kupuje na firme czy jako osoba prywatna. Jesli
to drugie to jest dokladnie tak jak mowisz. Jesli natomiast kupuje firme to
tutaj jeszcze kwestia czy sprzedawca wystawia swoja gwarancje (nie ma
takiego obowiazku). Jesli nie to po dokonaniu zakupu wszelkie problemy z
laptopem to sprawy pomiedzy Romkiem a Toshiba/HP.

J.