Re: Gwarancja

Autor: mlodszy2 <mlodszy2_at_mlodszy2.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 10:35:02 MET DST

Użytkownik "Romek" <rkrainski@fnet.pl> napisał w wiadomości
news:1l5shhrvxdwn1.1rvej0t0kbily$.dlg@40tude.net...
> Witam!
>
> Przepraszam jeśli ntg, ale nie wiem gdzie szukać. Chcę kupić notebooka. Ma
> on dwa gniazda pamięci wyposażone fabrycznie w 2 x 512 MB. Czy jeśli
> dokonam wymiany na 2 x 1GB (firma w której kupuję może mi to wymienić za
> dopłatą) mogę mieć kłopoty z ewentualną późniejszą realizacją gwarancji w
> serwisie? Czy to zależy od firmy? Mnie chodzi albo o HP albo o Toshibę.
> Pozdrawiam

Jeżeli zamianę pamięci zrobi ci sprzedawca a później coś się będzie działo
ze sprzętem to idziesz z reklamacja do sprzedawcy i to jego obowiązkiem jest
przyjąć sprzęt i wysłać go do serwisu nawet jeżeli oni mówią inaczej a
napewno mówią bo wysyłka sprzętu do serwisu kosztuje a oni zawsze chcą
uniknąć kosztów ale jest to ich obowiązek