Re: Podział NEOSTRADY Linksys czy D-Link

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 12:35:47 MET DST

> Polecil linksysa ? Napisal ze jest zadowolony i wlasnie nic wiecej. Nie
> napisal o wieszaniu sie raz na tydzien - owszem, ale moze taki okres
> zwiechy jest dla niego zadowalajacy ?

a nie pomyslales ze jemu sie nie wiesza??
skoro sie nie wiesza tylko dziala poprawnie to po co ma sie rozpisywac??

to ze sie tobie wiesza nie oznacza ze wszystkim tak sie dzieje, wiec twoja
odpowiedz byla wogole nie na temat.

ja mam linksysa i nigdy sie nie powiesil(jakies 10 mies 24/24h), 3 znajomych
z pracy rowniez i nie maja zadnych problemow, w jednej firmie podstawilem
linksysa ADSLowego i tez sie nie powisil ani raz.
wiec jakos nie widze tego wieszania sie co tydzien i rowniez polecam
linksysa.

--
pzdr
piotrek