Re: Ide na zakupy...

Autor: LPoD <chaker_at_pfff.irc.pl.wytnij.pfff>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 12:40:37 MET DST

Piotr Z. pisze:

> No i mam dylemat, bo dysponuje kwota 600zł + koszty wysylki. Chce
> kupic sobie plyte z procesorem (+chlodzenie), wmotowana karta grafiki
> (najlepiej NVidia) i 1GB DDR.

Po pierwsze nie DDR, ale DDR2.
Co do płyty z grafiką to pewnie coś na Nvidii 6100/6150.

> Jaki procesor w cenie 200-300 zł, do zastosowań biurowych?

Jakiś Athlon, za jakieś 250 spokojnie kupić dwurdzeniowy.
Szukaj jednak tych w wersji EE, czyli z obniżonym
poborem mocy (mniej prądu żrą).
Ale tak naprawdę do zastosowań biurowych wystarczy chyba
cokolwiek, więc możesz równie dobrze wziąć najtańszy,
jaki znajdziesz na podstawkę AM2. Zwracaj tylko
uwagę na pobór mocy (im mniej watów, tym chłodniej
i mniejsze rachunki za prąd ;>).

        ch.