Re: Podział NEOSTRADY Linksys czy D-Link

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 12:08:53 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:f62kc8$o6u$1@nemesis.news.tpi.pl...

> naucz sie odpowiadac na posty(tnij cytaty)
> naucz sie czytac ze zrozumieniem(autor posta polecil linksysa ale nie
> pisal nic o wieszaniu sie raz na tydzien)

Naucz sie pouczac.

Polecil linksysa ? Napisal ze jest zadowolony i wlasnie nic wiecej. Nie
napisal o wieszaniu sie raz na tydzien - owszem, ale moze taki okres zwiechy
jest dla niego zadowalajacy ? To że on jest zadowolony wcale nie znaczy że
inni też będą, bo każdy ma jakieś tam swoje wymagania, więc zamiast polecać
lub popisywać jakim to się jest zadowolonym powinien raczej opisać co i jak
pracuje, w jakim czasie, w jakim ruchu czy dziala non stop itp itd. Ale po
co ja pouczam, to przeciez ja nie umiem ciąć cytatow...

--
rb