Re: Podział NEOSTRADY Linksys czy D-Link

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 13:09:47 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <a@b.ru> napisał w wiadomości
news:f62nkq$ne0$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a nie pomyslales ze jemu sie nie wiesza??

Pomyslalem. Ale skoro są dwie opcje - wiesza się lub nie wiesza się - to
dlaczego nie miałbym pomyśleć że może jednak mu się wiesza ??

> skoro sie nie wiesza tylko dziala poprawnie to po co ma sie rozpisywac??

Skąd mam wiedzieć czy zadowolenie dla tego użytkownika wychodzi z tego, że
nie musi go restartować co 2 dni tylko co miesiąc (teoretyzuje) ?
Może wcześniej miał no-name którego musiał co 2 dni restartować, kupił
linksysa i teraz restarty robi raz na miesiąc - więc będzie napewno
zadowolony. Zwłaszcza jeśli z netu korzysta raz na tydzień -- ale tego
wszystkiego nie wiemy, bo napisał tylko, że jest zadowolony. Nie napisał że
działa poprawnie i w jakich warunkach, tylko że jest zadowolony, a to bardzo
względna ocena - o to mi cały czas tylko chodzi !
Poziom zadowolenia dla każdego może być zupełnie inny :-)

> to ze sie tobie wiesza nie oznacza ze wszystkim tak sie dzieje, wiec twoja
> odpowiedz byla wogole nie na temat.

To ze sie tobie nie wiesza tez nie oznacza ze wszystkim sie tak dzieje...
glupia dyskusja.

O, taką właśnie odpowiedź to rozumiem.

--
rb