Ide na zakupy...

Autor: Piotr Z. <Piotr.Zonko_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 11:55:18 MET DST

Popsul mi sie komputer (pisze teraz z kompa mojego Taty), padla plyta
glowna i procek. To byl Duron 800. Wiec musze teraz kupic, nowe
pamieci DDR - bo to juz standard i grafike bo PCI Express to teraz juz
standard.
No i mam dylemat, bo dysponuje kwota 600zł + koszty wysylki. Chce
kupic sobie plyte z procesorem (+chlodzenie), wmotowana karta grafiki
(najlepiej NVidia) i 1GB DDR.
Jaki procesor w cenie 200-300 zł, do zastosowań biurowych?
Taki sprzet chce. Ale w goszczu ofert zupelnie nie moge sie polapac.
Nie wiem co wybrac.
Komputer zamiezam uzywac wylacznie do celow biurowych i internetu.
Doradcie cos.
Bede wdzieczny za wszelkie wskazowki.
Pozdrawiam serdecznie.

watek na forum - http://forum.ubuntu.pl/viewtopic.php?p=207797#207797