Re: KSCP

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Fri 29 Jun 2007 - 11:49:04 MET DST

Użytkownik "M.Sep" <hbfgvgf@ggfh.rtu> napisał w wiadomości
news:f5uf5p$o9v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> PROBLEM:
> --------------
> Komputer zawiesza się
> (potrafi to zrobić nawet podczas poruszania się po
> ustawieniach BIOS-u)
>
> O dziwo, po pewnym czasie, po wielu restartach
> (gdy jak to mówi znajomy: komputer się "rozgrzeje")
> PC potrafi chodzić dwa dni bez przerwy BEZ ZWISU.
> Natomiast po wyłączeniu go (i "ostygnięciu"),
> znowu pojawia się ten sam problem.
> JAK TO MOŻLIWE?
> Zawsze wydawało mi się, że niższa temperatura jest lepsza dla komputera...

Brzmi jak typowe uszkodzenie plyty p olegające na uszkodzonych
kondensatorach. Rozgladnij sie wokolicy CPU bedzie tam kilka kondensatorow.
Wizualnym objawem uszkodzenia będzie ich wybrzuszenie (jakby sie
napompowały).
Wymiana nie droga (kondensatory kosztują ze 2..4 zł/szt.), do tego potrzebny
wprawny kierowca lutownicy i zalatwione.

--
rb