2 dyski jedna partycja RAID0 i 2 normalne

Autor: RaFi B <rfb1_at_op.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 15:47:21 MET DST

Witam serdecznie. Mam takie pytanie. Czy jest możliwość utworzenia na 2
dyskach jednej partycji w trybie RAID0 a reszta z tych dysków jako 2
normalne partycje? chodzi mi o to że na raidzie chciałem trzymać system
i pagefile, a na pozostałych swoje media, których w razie awarii nie
chciałbym całkowicie stracić. Posiadam płyte Asus P5B z ICH8R oraz
kontroler Micron.

dzięki za odpowiedzi

pozdr
RaFiB