Re: specyfikacja ATX i takie blaszki

Autor: Lukasz Sczygiel <ptokiWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 15:44:49 MET DST

> Ja nie zaufałbym tylko folii. Raczej skłaniałbym się ku rozwiązaniu, które
> kiedyś widziałem - podkładki pod śróbki połączone cienkim przewodem,
> tworzące sieć GND. Choć taka folia, równolegle z taką "siecią", mogłaby
> służyć za tłumienie "syfów generowanych w eter" - CE na to pewnie nie
> dostaniesz ;D , ale zawsze to coś.

Znasz metode aby przetestowac na zwyklej obudowie ilosc wysylanych smieci?
Tak totalnie na oko.
Co prawda narazie mnie to nie boli ze komp bedzie mi sial EM ale chcialbym
wiedziec co ewentualnie strace.

Starczy radio + wzmacniacz i otwarcie z jednaj strony obudowy tak aby "swiecila
na radio/wzmacniacz?
Na moje oko fala 1.4GHz (taki mam procek) i jakies nizsze (66MHz PCI i podobne)
jednak sa porownywalne z wielkoscia obudowy wiec otwarcie jednej strony moze nie
spowodowac ze fala bedzie swobodnie opuszczac dobra obudowe (teraz mam taka:
http://ptoki.republika.pl/appendix1.jpg zrobiona z amigi i mikrofalowki:) ) i
mnie nie boli szum w radio.

Moze pokombinuje i kupie jakas blache aluminiowa zeby od srodka obudowe obic,
taka jak w drukarniach maja ale ja to sie strasznie kiepski lutuje....
A moze jakas siateczka metalowa?
Znasz cos co ma w sobie ladna pleciona siatke metalowa? Cienka i lekka i duzo (w
niektorych sitkach sa takie ale jest jej malo:) )?

> No właśnie. Może jednak pomysł starej, aluminiowej ścianki nie jest taki
> zły. [???] Gdybyś ją np. okleił jakąś okleiną drewnopodobną.

A zaokraglenia? :)
Cala zabawa polega na tym ze jednak latwiej sie w moim warsztacie dlubie w
drewnie niz w blasze. A skrzynka ma byc prosta ale nie prostacka wiec z drewna
sie zaokraglenia lepiej pasuje.

--
Lukasz Sczygiel