Re: DDR 800 ??

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 15:48:05 MET DST

On 25 Cze, 14:26, "MoDoc" <mszufn...@gazeta.pl> wrote:
> Tyle tych firm ostatnio powyskakiwało. Jaką polecacie jeżeli chodzi o kość 1
> GB ??

To jest moja opinia, zupełnie nie obiektywna, takie mam (wcale nie
jakieś bogate) doświaczenia.

OCZ - moim zadanie najlepsze (i drogie, ale warto) pamięci na rynku,
Platinium 800 cl 4 na 2.2 V doszedł ponad 1000 cl 4 (mam je :))) )
Patriot - straszny zawód... Zwykłe 800 (nie Extreme) nie chciały się
przetaktowywać, więc są stosunkowo drogie
Geil - strasznie mi się narazili, sprzedają pamięci niżej taktowane
jako wyższe, można się naciąć i kupić 667 jako 800 (jako 800 oznaczone
fabrycznie, ale całkiem zdychające i w SPD oznaczone jako 667).
Kingstone - ma fatalną opinię, ale dlatego że mało ludzi kupuje
HyperX,
GoodRAM - dobre bo polskie :)) naprawdę są tanie w stosunku do
możliwości, dobrze się kręcą jak im dorobić radiator.

Jakbym coś kupował to może (najekonomiczniej) GoodRam 2x1G 800 cl 5 i
zrobił ładne miedziane radiatorki.
A warto teraz coś wybrać. Od przyszłego tygodnia DDR2 idą w górę.

:)))