Re: 2 dyski jedna partycja RAID0 i 2 normalne

Autor: pwil <pwil_at_kgb.pl.niedziala>
Data: Tue 26 Jun 2007 - 02:33:00 MET DST

RaFi B nastukał(a):

> Witam serdecznie. Mam takie pytanie. Czy jest możliwość utworzenia na 2
> dyskach jednej partycji w trybie RAID0 a reszta z tych dysków jako 2
> normalne partycje? chodzi mi o to że na raidzie chciałem trzymać system
> i pagefile, a na pozostałych swoje media, których w razie awarii nie
> chciałbym całkowicie stracić. Posiadam płyte Asus P5B z ICH8R oraz
> kontroler Micron.
>
> dzięki za odpowiedzi

Jeśli masz faktycznie ICH8R (czyli płytę P5B-E lub podobną, nie golasa P5B),
to możesz skorzystać z połączenia RAID-1 i RAID-0 na jednej parze dysków.
AFAIR zakładasz pierwszy RAID i podajesz pojemność, a następnie zakładasz
drugi RAID i wykorzystujesz pozostałą pojemność.

--
  /          /\  - IE używasz? poważnie? A w publicznej toalecie...