Raack pisze:
> On 24 Cze, 21:36, "to0l" <quasistel...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
>> marcinza <marci...@hot.pl> napisał(a):
>>
>>> to co napisałeś dotyczy naprawy z tytułu niezgodności towaru z umową i
>>> dotyczy tylko sprzedawcy. a laptop mojej znajomej był naprawiamy u
>>> producenta
>> A co za problem zareklamować go u sprzedawcy (jeśli nie upłyneło 24 m-ce od
>> daty zakupu) ?? Wybierając tą drogę roszczenia daj sprzedawcy dwa pisma
>> reklamacyjne (oba podpisane przez sprzedawcę w tym jedno dla ciebie) w których
>> napiszesz na jaką ustawę sie powołałeś i na jakie artykuły, napisz jakie sa
>> problemy ze sprzętem i czego żądasz. I najważniejsze napisz datę w której
>> złożyłeś tą reklamację u sprzedawcy i zażądaj pisemnej informacji o sposobie
>> rozpatrzenia reklamacji(art.3 p.3).
>> --
>> Pozdrawiam!
>> to0l
>>
>> --
>> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/
>
> Bądź ostry i im dopie... za nas wszystkich!!!!
> :)))))
Tak, Za nas wszystkich którzy mają Acery ;) Nalezy się nam za tą udrękę
(i niewiedze) ;)
>
Received on Mon Jun 25 00:05:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 25 Jun 2007 - 00:51:13 MET DST