Re: laptop acer - kolejna naprawa - wymiana na nowy

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Mon 25 Jun 2007 - 16:08:06 MET DST
Message-ID: <1182780486.531097.266270@k79g2000hse.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

On 25 Cze, 00:00, Rafał Łukawski <rafal...@lukawski.pl> wrote:
> Raack pisze:
>
>
>
> > On 24 Cze, 21:36, "to0l" <quasistel...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> >> marcinza <marci...@hot.pl> napisał(a):
>
> >>> to co napisałeś dotyczy naprawy z tytułu niezgodności towaru z umową i
> >>> dotyczy tylko sprzedawcy. a laptop mojej znajomej był naprawiamy u
> >>> producenta
> >> A co za problem zareklamować go u sprzedawcy (jeśli nie upłyneło 24 m-ce od
> >> daty zakupu) ?? Wybierając tą drogę roszczenia daj sprzedawcy dwa pisma
> >> reklamacyjne (oba podpisane przez sprzedawcę w tym jedno dla ciebie) w których
> >> napiszesz na jaką ustawę sie powołałeś i na jakie artykuły, napisz jakie sa
> >> problemy ze sprzętem i czego żądasz. I najważniejsze napisz datę w której
> >> złożyłeś tą reklamację u sprzedawcy i zażądaj pisemnej informacji o sposobie
> >> rozpatrzenia reklamacji(art.3 p.3).
> >> --
> >> Pozdrawiam!
> >> to0l
>
> >> --
> >> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/
>
> > Bądź ostry i im dopie... za nas wszystkich!!!!
> > :)))))
>
> Tak, Za nas wszystkich którzy mają Acery ;) Nalezy się nam za tą udrękę
> (i niewiedze) ;)
>
>

Wypraszam sobie... Ja i Acer...
Received on Mon Jun 25 16:10:08 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 25 Jun 2007 - 16:51:13 MET DST