Re: laptop acer - kolejna naprawa - wymiana na nowy

Autor: Rafał Łukawski <rafalweb_at_lukawski.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 23:56:47 MET DST

marcinza pisze:
> witam
>
> znojoma na acera . laptop był już kilka razy naprawiany w serwisie w blascu
> i brnie ( chyba 5 razy ) i teraz znowu pojedzie - padła nagrywarka i są
> jakieś plamki na matrycy
>
> może jest ona naiwna ale czy przysługuje mojej znajomej wymiana tego lapka
> na nowy ??? wolny od wad??? jest coś na ten temat w polskim prawie????
>
> czy komuś acer wymienił sprzet na nowy??? ewentualnie jak to z nimi
> rozegrać???

O ile mnie pamięć nie myli, zdarzało się tak (coś kojarzę, gdy serwis
był jeszcze w PL i w artykule o tym pisano także o przedsiębiorcy, który
został pozbawiony narzędzia pracy na >1-2 mies.). Pisano o tym w jednym
z pism dla dystrybutorów IT (nie pamiętam dokładnie nazwy i czasu)

Proponuje udrzeać do oddziału Acera w Wawie. Ludzie tam niekoniecznie
znają się na swoich produktach (jam jest tego świadkiem), ale mogą
podjąć decyzje... Poza tym, jeżeli jest konsumentką (osobą prywatną), ma
spore prawa, większe niż przedsiębiorca. W internecie jest sporo
informacji na ten temat (jeżeli jeszcze nikt nie podesłał)

pozdr.