Re: laptop acer - kolejna naprawa - wymiana na nowy

Autor: Raack <raack_at_o2.pl>
Data: Sun 24 Jun 2007 - 21:39:58 MET DST
Message-ID: <1182713998.400319.226500@p77g2000hsh.googlegroups.com>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

On 24 Cze, 21:36, "to0l" <quasistel...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
> marcinza <marci...@hot.pl> napisał(a):
>
> > to co napisałeś dotyczy naprawy z tytułu niezgodności towaru z umową i
> > dotyczy tylko sprzedawcy. a laptop mojej znajomej był naprawiamy u
> > producenta
>
> A co za problem zareklamować go u sprzedawcy (jeśli nie upłyneło 24 m-ce od
> daty zakupu) ?? Wybierając tą drogę roszczenia daj sprzedawcy dwa pisma
> reklamacyjne (oba podpisane przez sprzedawcę w tym jedno dla ciebie) w których
> napiszesz na jaką ustawę sie powołałeś i na jakie artykuły, napisz jakie sa
> problemy ze sprzętem i czego żądasz. I najważniejsze napisz datę w której
> złożyłeś tą reklamację u sprzedawcy i zażądaj pisemnej informacji o sposobie
> rozpatrzenia reklamacji(art.3 p.3).
> --
> Pozdrawiam!
> to0l
>
> --
> Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

Bądź ostry i im dopie... za nas wszystkich!!!!
 :)))))
Received on Sun Jun 24 21:40:07 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 24 Jun 2007 - 21:51:12 MET DST