restart kompa co 11 min

Autor: Axelbest <axelbest_at_odwwa.peel>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 14:46:13 MET DST

Witam, mam dziwny problem z kompem u koleżanki, jej komp po tym jak usunąłem
różne spyware'y i inne tego typu badziewie zaczał się sam resetować równo co
11 min. Nie wiem co moze byc tego przyczyną, dysk był skanowany w innym
kompie za pomocą dwoch antywirów (Nod32 i online mks vir) do tego badany był
spybotem i ad-aware'm. Tutaj chcialbym zaznaczyc ze w miedzyczasie w tym
kompie została wymineniona taśma od dysku (była 40 żyłowa teraz jest 80) -
tylko ze akurat na tej 80żyłowej miałem podpiety ten dysk przez ponad pare
godzin i nic takiego sie działo. Dziwi mnie właśnie te 11 minut ?? może ktoś
miał podobny objaw ??