Re: LG GSA-H20L

Autor: Piotr Wozniacki <p.wozniacki_at_wp.pl>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 15:00:15 MET DST

"Piotr Wozniacki" <p.wozniacki@wp.pl> wrote in message
news:f588d6$oge$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Mam od ponad roku tę nagrywarkę, ale dopiero ostatnio kupiłem płytkę
> DVD-RAM i kupa! Albo jej nie widzi, albo ją widzi jako CD-ROM... Co i jak
> postawiac w Xp Pro?

Dzieki za dotychczasowe podpowiedzi. U mnie sprawa wygląda tak, że dysk jest
widoczny jako CD-ROM (nie DVD-RAM!!!), melduje wolne miejsce ale nic się nie
da dopisać (coś tam już kiedyś zapisałem, ale na innym kompie ten sam
napęd). Acha - i sformatować sie także nie pozwoli (jak to CD-ROM). System
plików ma FAT32.

Ki diabeł?