Re: restart kompa co 11 min

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 16:55:09 MET DST

Axelbest napisał(a):
> Witam, mam dziwny problem z kompem u koleżanki, jej komp po tym jak usunąłem
> różne spyware'y i inne tego typu badziewie zaczał się sam resetować równo co
> 11 min. Nie wiem co moze byc tego przyczyną, dysk był skanowany w innym
> kompie za pomocą dwoch antywirów (Nod32 i online mks vir) do tego badany był
> spybotem i ad-aware'm. Tutaj chcialbym zaznaczyc ze w miedzyczasie w tym
> kompie została wymineniona taśma od dysku (była 40 żyłowa teraz jest 80) -
> tylko ze akurat na tej 80żyłowej miałem podpiety ten dysk przez ponad pare
> [...]

Chyba jednak wszystkiego nie usunąłeś:-) To pachnie blasterem (wirusem,
a nie kartą dzwiękową). A tak swoją drogą: nie warto serwisowac
komputera kobiecie. Jej pewnych rzeczy po prostu nie wytłumaczysz,
ręczne tłumaczenia też nie poskutkują ;)

Problem jest raczej programowy, wymiana taśmy nic tu na 90% do rzeczy
nie ma.Szkoda, że nie napisałeś jak jakiego Windows'a ma koleżanka.
Blaster inaczej zachowuje się na linii 9x, a inaczej na NT

Tomaszek