Monitor LCD 19" dla fotografika

Autor: Coin <coin22wytnij_at_too2.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 13:25:51 MET DST

Witam raz jeszcze,

Przymierzam się również do zakupu monitora LCD (prawdopodobnie 19" - na
99%). Jestem amatorem fotografii i grafiki komputerowej - zależy mi na
bardzo dobrej jakości obrazu, dobrej ostrości. Jednocześnie od czasu do
czasu pogram w jakąś grę, często też obejrzę jakiś film (czy technologia
poszła na tyle do przodu, że przy zmianie kąta patrzenia na monitor nie
widać już negatywu zamiast obrazu?)

Zasadniczo nie chciałbym wydawać więcej niż 1200zł, widziałem sporo 19"
nawet Iiyama za ok. 800zł. Sęk w tym, że nie wiem który nadawałby się do
moich potrzeb. Moglibyście polecić jakieś konkretne modele, ewentualnie
wskazać na co zwracać uwagę (w kwestii monitorów LCD i ich parametrów na
tą chwilę przemawia do mnie tylko przekątna...)

Będę wdzięczny,
Coin