Re: Monitor LCD 19" dla fotografika

Autor: Player <nienienie_at_loloita.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 14:15:02 MET DST

> (czy technologia poszła na tyle do przodu, że przy zmianie kąta patrzenia
> na monitor nie widać już negatywu zamiast obrazu?)

tylko matryce TN nadal mają taką przypadłość

> Zasadniczo nie chciałbym wydawać więcej niż 1200zł, widziałem sporo 19"

NEC 1970NX to raczej minimum cena 1380zł
odrobinę tanszy jest Fujitsu Siemens P19-2 na PVA za 1260zł - swiete kolory

iiyama w 19" niestety robi wszystko na TN

Na co zwracac uwagę ? - na typ matrycy - to ona decyduje o rzeczywistych
właściwościach monitora - reszta to marketing i naciąganie parametrów