Re: Monitor LCD 19" dla fotografika

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Wed 20 Jun 2007 - 16:42:02 MET DST

Coin napisał(a):
> Przymierzam się również do zakupu monitora LCD (prawdopodobnie 19" - na
> 99%). Jestem amatorem fotografii i grafiki komputerowej - zależy mi na
> bardzo dobrej jakości obrazu, dobrej ostrości. (...)(czy technologia
> poszła na tyle do przodu, że przy zmianie kąta patrzenia na monitor nie
> widać już negatywu zamiast obrazu?)

To ja może podsumuję co należy - kategorycznie *nie* interesuj się
monitorami z tanimi matrycami TN, nawet tymi najlepszymi.
Szukaj natomiast tych zbudowanych na całej reszcie, czyli głównie: PVA,
MVA, S-IPS.
To jakiego producenta wybierzesz to już sprawa drugorzędna. Zwróć uwagę
na warunki gwarancji, choć na matrycach innych niż TN martwe piksele to
nie jest wielki problem (nie rzucają się w oczy).

--
_PSYLO_ | GG:5563748 | psylomałpao2kropkapl
"Ludzie dzielą się na 10 kategorie: