Re: Procesor do laptopa

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 13:50:23 MET DST

news:f55i86$ar6$1@polsl.pl...

> Tylko po co komputer *przenośny*, gdy nie jest potrzebna
> *przenośność*?
>
> Jak ktoś chce ładny, mały, cichy komputerek, który łatwo jest
> wsadzić do bagażnika samochodu i wywieźć na drugi koniec
> Polski na wakacje, to są różne "small form factor PC" dostępne.
> Konfiguracje mają bardziej wypasione niż praktycznie każdy
> notebook, nadają się do długotrwałych obliczeń i do gier,
> mają szersze możliwości rozbudowy.

Pokaz mi takie tanie komputery - tansze od popularnych laptopow, mowie o
przedziale cenowym 2500...3000zl

> Nie jest już też tak, że monitor i klawiatura zajmują całe
> biurko. Panele LCD są teraz małe i lekkie, a klawiaturę
> można mieć jak w notebooku -- i w razie niewygody za kilka-
> dziesiąt złotych zmienić na lepszą. Dodatkowo panel będzie
> większy (jeżeli ktoś chce -- a powinien, bo mały panel jest
> niewygodny) i znacznie lepszy jakościowo.

A nie rozumiesz ze wygodniej jest po prostu wlozyc laptopa do torby i to
koniec pakowania? Zaden monitor, klawiatura, myszka plus stos kabli do tego
.. po prostu nic - zamykasz klape laptopa i jedziesz. Wysiadasz na drugim
koncu kraju, wyciagasz laptopa, kladziesz na stol, otwierasz klape i - voila
! Zestaw gotowy do pracy. Nie bede tego nawet porownywal do rozkladania
stacjonarnego komputera, przy czym zupelnie nieistotne w takim przypadku sa
jego rozmiary !

> Krótko mówiąc, można mieć znacznie lepszy, a co ważniejsze --
> znacznie bardziej ergonomiczny i *wygodny* zestaw niemobilny
> nie tracąc zalet notebooka takich jak mały rozmiar i cicha
> praca. Praca na notebooku jest przecież niewygodna na dłuższą
> metę!

Byc moze dla kogos kto pracuje 8 godzin dziennie jest niewygodne, ale
przeciez sam kladziesz nacisk na zywotnosc baterii, a malo ktory laptop
(nawet z wyzszej polki) pozwala na 8-godzinna prace bez zasilania AC.

> Istotą komputera przenośnego jest to, że w ciągu paru
> chwil można wsadzić go w torbę i zawieźć na miejsce pracy
> w terenie, albo zabrać pod pachę i przejść do innej salki
> poprowadzić jakąś prezentację. Mało komu jest to potrzebne...

Pokaz zatem rozwiazania alternatywne, tak swobodnie dostepne jak laptopy i w
przystepnych cenach.

--
rb