Re: dobra obudowa do 4 x hdd

Autor: Marek.M. <marxjousun_at_skasujpost.pl>
Data: Mon 18 Jun 2007 - 13:54:05 MET DST

Dnia Mon, 18 Jun 2007 13:42:26 +0200, Marcin "BUNIEK" napisał(a):

> Zastosowanie kilku wiatrakow wolnoobrotowych bedzie niezlyszalne a
> wystarczajace, mozna zlozyc cichitkiego kompa ale trzeba zainwestowac w
> watraki ciche. Na tyl dac 12 cm bo taki wchodzi, dobry wiatrak na CPU ktory
> najlepiej wieje w ten 12 cm aby szybko wszystko z obudowy wychodzilo i 2
> wolno obrotowe wiatraki do dyskow bedzie i "zmino" i przyzwoicie cicho.

:) prawie sie zdecydowalem, ale ludzie pisza, ze przez to mocowanie dyskow na saknach slychac je glosno. Potwierdzasz, zaprzeczasz ?
rozwazalem takze model sharkoon rebel 9 - dostep do przednich paneli
idealny...a w chieftecu ta klapka... zamontuje panel z wyjsciami na karty
pamieci, dodatkowe usb, panel z karty dzwiekowej i co, dojscie tylko z
otwarta klapa :( To rozwiazanie mnie zastanawia - chyba malo praktyczne...
Fakt, waga robi rozmice - ten Sharkoon jest prawie o polowe lzejszy, a wole
aby bylo wszystko stabilne i nie trzeszczalo.

btw,
mialem kiedys obudowe, podpilem ja od wewnatrz zwyklymi matami
samochodowymi do tlumienia dzwieku. Wazyla tyle co chieftec, bylo naprawde
cichom ale za jakis czas, przez wys temperature wewnatrz, wszystko zaczelo
lekko smierdziec :)
A byl to chyba jakis prosty codegen wersja joy czy smile... Taki fioletowo
bialy.