Re: Procesor do laptopa

Autor: Radosław Sokół <Radoslaw.Sokol_at_polsl.pl>
Data: Thu 21 Jun 2007 - 08:55:19 MET DST

Robbo pisze:
> Pokaz mi takie tanie komputery - tansze od popularnych laptopow, mowie o
> przedziale cenowym 2500...3000zl

Ale wiesz chyba, że tym zakresie cenowym notebooki są,
delikatnie mówiąc, marne? Owszem, do stukania tekstu się
nadają, ale do wielu innych zadań nie. SFF PC będzie
wyraźnie droższy, ale lepszy *jakościowo* i *wydajnościowo*.

> A nie rozumiesz ze wygodniej jest po prostu wlozyc laptopa do torby i to
> koniec pakowania? Zaden monitor, klawiatura, myszka plus stos kabli do

Jeżeli się często człowiek pakuje -- to tak. Ale wtedy jest
to już zastosowanie mobilne. Ja wożę komputer raz na dwa
tygodnie i pracuję na "w terenie", więc muszę mieć notebooka.
Ale w domu pracuję zazwyczaj na desktopie, bo wygodniej i
szybciej. Gdybym nie pracował "terenowo", tylko raz na
pół roku przenosił komputer w inne miejsce, to notebook
przestałby być taki wygodny.

> Byc moze dla kogos kto pracuje 8 godzin dziennie jest niewygodne, ale
> przeciez sam kladziesz nacisk na zywotnosc baterii, a malo ktory laptop
> (nawet z wyzszej polki) pozwala na 8-godzinna prace bez zasilania AC.

W każdej pracy robi się przerwy. Poza tym praca mobilna
nie musi zawsze oznaczać pracy na zasilaniu bateryjnym.
Mnie absolutnie wystarczają te 2 h osiągane na baterii,
bo zazwyczaj mam się gdzie w tym czasie podłączyć z kom-
puterem do podładowania, by potem znów móc "biegać" z
maszyną.

> Pokaz zatem rozwiazania alternatywne, tak swobodnie dostepne jak laptopy
> i w przystepnych cenach.

Zwróć się do Ery. Albo do Plusa, do Wujka Witka ;)

|                 |  Administrator, Politechnika Śląska    |