Re: Notebook i projektor.

Autor: <Mich_at_l>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 11:27:13 MET DST

Qba pisze:

> Generalnie sprzęt ma służyć do pracy - do zabawy mam kompa stacjonarnego.
> Tak więc aplikacje biurowe, mobilna poczta + internet, przeprowadzenie
> prezentacji "na wyjściu".
> Z przyczyn różnych zdecydowałem się na Jabłuszko - gdzie najlepiej takowe
> kupić ? Sklep Apple.pl ?

A mógłbyś zdradzić jakie to przyczyny? Zasadniczo to NTG (polecam
pl.comp.sys.macintosh - tyle że po wizycie tam licz się z tym ze
wyjdziesz z trzema makami i mocnym przeświadczeniem o słuszności
dokonanego wyboru), ale IMO w pracy biurowej i prezentacjach lepiej
sprawdzi się pecet. Choć oczywiście nikt nie zabroni Ci zainstalować ma
maku Windowsa, tyle że po co wtedy przepłacać za maka?

> Druga sprawa - projektor do notka.
> Przewidziane zastosowania - mobilne prezentacje (czasem), może jakiś filmik
> w domciu (nieco bardziej czasem).

Z mobilnych projektorów to mógłbym polecić IBM/Lenovo M400, tyle że on
kosztuje duuuużo więcej niż 3000 zł. Ostatnio byli u mnie na prezentacji
ludziki z jakimś Dellem (niestety nie zauważyłem jaki to model, ale był
malutki, a chyba nie produkują kilku podobnych - łatwo będzie znaleźć
takowy w ofercie producenta) który dawał całkiem przyzwoity obraz, a
będzie raczej sporo tańszy od wspomnianego wcześniej IBM.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl