Re: Notebook i projektor.

Autor: Qba <moria_at_priv2.onet.pl>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 17:53:23 MET DST

Użytkownik "Mich@l" <kzvfvbk.hfhagb@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
news:f4r1oi$qd3$1@inews.gazeta.pl...

> A mógłbyś zdradzić jakie to przyczyny? Zasadniczo to NTG (polecam
> pl.comp.sys.macintosh

Też pytałem, chyba padnie na Macbooka Pro.
;)

> - tyle że po wizycie tam licz się z tym ze
> wyjdziesz z trzema makami i mocnym przeświadczeniem o słuszności
> dokonanego wyboru), ale IMO w pracy biurowej i prezentacjach lepiej
> sprawdzi się pecet. Choć oczywiście nikt nie zabroni Ci zainstalować ma
> maku Windowsa, tyle że po co wtedy przepłacać za maka?

1. Mam na prawdę dość M$ Okienek. Starczą te w domu. A aby uczyć się Linuxa
jestem zbyt leniwy. ;-)
2. Czas pracy na bateriach - dla mnie podstawa.
3. Jakość wykonania - z tego co udało mi się wyczytać Makbooki są baardzo
solidnie zrobione.
4. Praca biurowa - hmmm, generalnie używam na przemian M$ i Open Office'a. Z
tego pierwszego chętnie zrezygnuję,
ten drugi jest na Maka, plus przeglądałem tegoż rozwiązania natywne. Z
prezentacjami nie będzie raczej problemu.
Do tego mobilnie poczta i internet. Będzie dobrze. ;-)
5. W porównaniu do analogicznie wyposażonych markowych Win-notków, Maki
wcale nie są takie drogie.
6. Mam ochotę spróbować czegoś nowego, ot co. ;-)))

Muszę się dobrze porozglądać.
;-)
Na razie wypatrzyłem Benq'a PB 2140.

Dzięki za odpowiedź,