Notebook i projektor.

Autor: Qba <moria_at_priv2.onet.pl>
Data: Wed 13 Jun 2007 - 22:33:05 MET DST

Witam wszystkich.

Za około miesiąc przyjdzie mi kupić notebooka (mojego pierwszego) plus
projektor.

W związku z czym mam do szanownej grupy parę pytań. ;)

Generalnie sprzęt ma służyć do pracy - do zabawy mam kompa stacjonarnego.
Tak więc aplikacje biurowe, mobilna poczta + internet, przeprowadzenie
prezentacji "na wyjściu".

Z przyczyn różnych zdecydowałem się na Jabłuszko - gdzie najlepiej takowe
kupić ? Sklep Apple.pl ?

Planuję wydać na notka do ok. 6500 brutto (musi być na fakturę), waham się
między topowym Macbookiem a najprostszym Macbookiem Pro - raptem 500 PLN
różnicy.
Za tym drugim przemawia lepsza grafika (choć to dla mnie nie jest kluczowe),
za tym pierwszym większy dysk, troszkę mniejsza masa i rozmiary.

Czy poza "suchymi" danymi, modele Pro różnią się czymś "w praniu" od
zwykłych Macbooków ?

Kluczowe dla mnie są, w podanej kolejności:
- czas pracy na bateriach
- przenośność (masa + gabaryty, mniejszy bardziej mi pasuje)
- ogólna jakość wykonania i niezawodność.

Any comments ?

Druga sprawa - projektor do notka.
Przewidziane zastosowania - mobilne prezentacje (czasem), może jakiś filmik
w domciu (nieco bardziej czasem).

Jako że nie mam w tym zakresie praktycznego doświadczenia,
na co należy zwrócić uwagę przy wyborze ?

Masa, gabaryty i jakość obrazu rozumie się samo przez się.

W przewidzianej kwocie, do ok. 3000 brutto jest parę modeli, tylko który
wybrać ?
Dostępne na różnych forach oceny użytkowników w stylu "jest super cool" są
mało... wyczerpujące.

Z góry dziękuję za odpowiedzi.

Qba