WinXP na HP Pavilion dv6305ea

Autor: <kacper.sobolewski_at_gmail.com>
Data: Thu 14 Jun 2007 - 11:41:16 MET DST

Witam

Mam poważny problem z lapem HP Pavilion dv6305ea, mianowicie sprzęt
zostal kupiony z przeinstalowaną Vistą, oprócz tego HP nie daje
żadnych płytek instalacyjnych jest tylko tzw. recovery partition.
Problem z instalacją XP jest taki że instalator nie widzi dysku.
Miałem ten sam problem z lapem Fujitsu ale na szczęście producent
dawał płytkę ze sterami i wystarczyło że nagrałem na dyskietkę
odpowiednie sterowniki i podałem je w czasie instalacji.
Niestety te opcja odpadła w przypadku HP bo nie znalazłem odpowiednich
sterowników.
XP jest mi niezbędny gdyż po pierwsze korzystam z programów które nie
działają pod Vistą a po drugie 0 zaufania do tego systemu, wczoraj już
go rozwaliłem:)

Bardzo bardzo proszę o pomoc, podobno jest na to sposób