Re: AMD czy Intel?

Autor: Kaiko <_at_[SPAM>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 16:42:51 MET DST

Dnia Sun, 10 Jun 2007 15:36:43 +0200, Wiktor S. napisał(a):

> ależ żadnego biadolenia. po prostu kolejność Intela uważam za dobrą. ty
> uważasz inaczej, masz do tego prawo.
> jest to spór o wyższość świąt Bożego Narodzenia nad Wielką Nocą.

a czego jak nie biadolenia? Może to jakaś choroba? A może zboczenie?

ulozenie bitow w pamięci w takiej kolejnosci:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32

jest dla Ciebie "od tyłu"

a w takiej:
25
26
27
28
29
30
31
32
17
18
19
20
21
22
23
24
9
10
11
12
13
14
15
16
1
2
3
4
5
6
7
8

wg Ciebie jest "dobrze" i próbujesz jeszcze tego durnie bronić, spychając
moją wypowiedź do marginalnego "ty uważasz inaczej, masz do tego prawo".
Litości no. Człowieku... puknij Ty sie w głowe.

Uważasz tą drugą kolejność za dobrą... jasne masz do tego prawo... tak jak
niektórzy mają prawo wierzyć w to że ich ufoludki porywają, gwałcą itd...
ale prosze nie narzucaj takiego myslenia innym, tylko miej to swoje zdanie
dla siebie. Są granice wpierania pewnych faktów innym ludziom. Samo pojęcie
"kolejności" na świecie przyjeło się jako takie i nie powinieneś nadawać mu
innego znaczenia, tylko dlatego że masz w głowie tak poukładane. To sobie
miej, ale nie ucz tym swoim mniemaniem innych. Bo przypomina mi to ostanią
wypowiedz pewnego Szanownego Pana: "I żadne krzyki i płacze nas nie
przekonają, że białe jest białe, a czarne jest czarne". Białe niestety jest
białe, a Ty sobie możesz myśleć co chcesz... bić głową po ścianie i wołać
po innych, że mają prawo do tego aby białe uważać za białe. Wybacz, ale
białe to pozostanie - niezależnie od tego co sobie będziesz tam myślał,
wołał, mówił i innym wpychał. Aha... i wcale nie myślę, że jest to "spór o
wyższość świąt Bożego Narodzenia nad Wielką Nocą" i proponuję abyś się nad
tym zastanowił, skoro niedostrzegasz tej drobnej różnicy.

--
Kaiko
http://kajetan.mastela.com/