Re: monitpr 22"

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 16:49:43 MET DST

Krzysiek X. pisze:

> Czytalem tyle ze juz nie mam sil (to forum widzialem ale juz nie wiem nawet
> jaka to zakladka, w FF mam obecnei z 30...zakladek o sprzecie) :(
>
> Powiedz prosze jedno - brac czy nie tego szajsunga? :)

Zastanów się, do czego będzie Ci ten monitor potrzebny. Porównaj
funkcjonalność OSD, skalowanie, tryby PIP/PBP, etc., WARUNKI GWARANCJI.
Zastanów się, czy warto dopłacać 500zł w tym przypadku.
Wg. mnie raczej nie.

> 400zl wiecej kosztuje od tego Gatewaya... hmm a blizniak, sama nalepka samsung
> tyle kosztuje no :).

Nie jest całkiem bliźniaczy - elektronika, OSD, kalibracja kolorów,
skalowanie - mogą być zupełnie inne. Nie zmacałem tego monitora, to nie
wiem. Z 215TW jestem cholernie zadowolony, ale szczerze, to nie wiem czy
dzisiaj byłby sens dopłacać te 500zł. Musiałbym dokładnie obadać
Gatewaya. Powiem Ci tyle, że w zeszłym roku trzy miesiące szukałem
ekranu, który by mi odpowiadał. Wtedy Gatewaya nie było jeszcze na rynku
u nas, a 215TW był jedynym, który mi odpowiadał, choć i tak brakuje mu
do ideału paru rzeczy, ale trudno. Na razie i tak z nich nie korzystam.

> Ten model blizniaczy jaki podales ma beznadziejny hub - z boku to na co mi to?
> Maja zwisac tak kable od komorki, pendrive i bluetooth? Bez sensu.
>
> Nie chce duszkow w grach (a ponoc na nim beda odczuwalne lekko...) i nie chce
> piszczenia - a ponoc samsung lubi popiszczyc?

Bzdura i bzdura. Za to input lag może ci przeszkadzać, ale spory input
lag to wada względnie wszystkich matryc PVA Samsunga. A Gateway ma
identyczną matrycę jak 215TW :)

Generalnie polega to na tym, że monitory LCD (WSZYSTKIE) mają pewnie
opóźnienie w wyświetlaniu sygnału w stosunku do ekranów CRT. Im
mniejsze, tym lepsze. Na PVA Samsung sięgają w skrajnych przypadkach ok.
100ms. Może mieć znaczenie w dynamicznych grach, jeżeli należysz do tych
onanistów, którzy kupują myszkę za 400zł, żeby sobie dopasować wyważenie
i lepiej celować w FPP...

> Katy ma ladne co mnie cieszy oraz kolory. Guzik do szybkiej zmiany "kastom"
> trybow to duzy plus, jak czytam WWW to wylacze swiecenie po galach latwo itp.
>
> Błagam o pomoc, w gre wchodzi tez
>
> IIyama H511S-B2

Bez sensu. Gateway i Samsung są tańsze i oferują więcej.

> NEC MultiSync 20WGX2

To on jest jeszcze produkowany?

--
PaRaGaS                   /\/\