Re: monitpr 22"

Autor: PaRaGaS <look_at_my.sig>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 16:52:47 MET DST

PaRaGaS pisze:

> Zastanów się, do czego będzie Ci ten monitor potrzebny.

Dodam jeszcze pare zdjęć, które kiedyś zrobiłem (wybacz jakość, ale
jakby nie o to tu chodzi):

Biurko:
http://img503.imageshack.us/img503/8486/dsc00127xh6.jpg
PIP:
http://img66.imageshack.us/img66/4031/dsc00135mb0.jpg
PBP (tu z czarnymi pasami, można też rozciągnąc równo na cały ekran):
http://img360.imageshack.us/img360/287/dsc00136vp6.jpg
Fullscreen (skalowanie 4:3):
http://img292.imageshack.us/img292/5468/dsc00137sz3.jpg
I jeszcze raz (ale w nawiązaniu do kolejnego zdjęcia):
http://img115.imageshack.us/img115/6253/dsc00139lb5.jpg
Zoom (skalowanie o którym nie wiedziałem, pojawia się dwustopniowe w
trybie AV):
http://img167.imageshack.us/img167/9475/dsc00140np7.jpg
Porównanie 21" CRT TV i 21" Wide LCD:
http://img374.imageshack.us/img374/6963/dsc00142kn2.jpg

Jak masz jakiekolwiek konkretne pytania dot. tego monitora, wal :)
Ale naprawdę, zastanów się na początek czego wymagasz od monitora pod
względem funkcjonalności (bo specyfikację już ustaliliśmy chyba, prawda?)

--
PaRaGaS                   /\/\
gg: 1184355             =(~.~=)         http://www.last.fm/user/PaRaGaS