Re: monitpr 22"

Autor: Krzysiek X. <niepodamwam_at_maila.ex>
Data: Sun 10 Jun 2007 - 16:39:25 MET DST

> już w październiku. Na forum PCLab jest spory wątek poświęcony
> panoramicznym monitorom, m.in. tam się udzielałem.

Czytalem tyle ze juz nie mam sil (to forum widzialem ale juz nie wiem nawet
jaka to zakladka, w FF mam obecnei z 30...zakladek o sprzecie) :(

Powiedz prosze jedno - brac czy nie tego szajsunga? :)

400zl wiecej kosztuje od tego Gatewaya... hmm a blizniak, sama nalepka samsung
tyle kosztuje no :).

Ten model blizniaczy jaki podales ma beznadziejny hub - z boku to na co mi to?
Maja zwisac tak kable od komorki, pendrive i bluetooth? Bez sensu.

Nie chce duszkow w grach (a ponoc na nim beda odczuwalne lekko...) i nie chce
piszczenia - a ponoc samsung lubi popiszczyc?

Katy ma ladne co mnie cieszy oraz kolory. Guzik do szybkiej zmiany "kastom"
trybow to duzy plus, jak czytam WWW to wylacze swiecenie po galach latwo itp.

Błagam o pomoc, w gre wchodzi tez

IIyama H511S-B2
NEC MultiSync 20WGX2

dziekuje