Re: Hybrydowy tuner TV na USB

Autor: Gozdek <gozdek_at_retroreaders.pl>
Data: Sat 09 Jun 2007 - 22:11:08 MET DST

On 8 Cze, 23:05, "Piotrwarez" <piotrwa...@poczta.onet.pl> wrote:
> Co do innych to nie wiem dokladnie ale na pewno mniej obciazaja procesor,
> niemniej bez sprawdzenia bym nie tykal. Na moje oko chodzi o syfne
> oprogramowanie - oprogramowanie Pinnacla ma duzo do wykonczania procesora.
> Jest inne alternatywne i dziala lepiej lecz nie ma tez tylu funkcji,
> chociaz moze to http://members.home.nl/fly2000/index_e.htmljest wypasione,
> ale nie moglem go dobrze ustawic z dzwiekiem.... Najlepeij wez najslabszego
> lapa, idz do duzego sklepu i testuj.

Tego 330e wybiles mi praktycznie z glowy (pazernosc na cpu).
Teraz mam na celowniku Winfast Palmtop
http://benchmark.pl/r.php?file=http://benchmark.pl/artykuly/testy/tunery_TV/winfast_palmtop.html

Zobaczymy, chyba go kupie w poniedzialek i bede mial z glowy
problem :)

Dzieki za odpowiedzi na moje posty!

--
Gozdek